maandag, mei 22, 2006

Scrabbelwoord...


Neushaartrimmerborsteltje.

6 Comments:

gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Haha, yep that's a winner!

22 mei, 2006 14:41  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

haha ik kan me voorstellen dat je lange haren uit je neus haalt?

maar dat je ze trimt, als in: in model brengen, dat vind ik, maar wie ben ik, dan weer een beetje overdreven. en nu is er dus vervolgens ook nog een borsteltje voor als je je neusharen hebt getrimd.

hoewel het natuurlijk niet kan vind ik schaamneushaartrimmerborsteltje ook wel leuk.

ps waarom staat hier rechts, ja daar, onder zielknijper is regelmatig in therapie bij: MeisjeTanteGerdaEdit-Me?

23 mei, 2006 13:00  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

@Tante Gerda:
Ik was die vlechtjes een beetje zat, weet U...
Hangen constant in de tomatensoep en druppen na op het schone Damast...
U weet dat tomatenvlekken zo moeilijk te verwijderen zijn...!

Eigenlijk is het Borsteltje bedoeld om het Neushaartrimmertje te schonen van afgetrimde Neusharen...
Maar de Neusharen zelf borstelen.. U brengt mij op een Idee!

Er staat Edit-Me...omdat ik dat plekje kan Editen , voor als ik weer een mooi plekje op het werelwiedewep heb ontdekt waar ik mijn zielsverwanten denk te hebben ontmoet...

23 mei, 2006 20:09  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Dus...maw: als u mij zat bent word ik er gewoon uitgeknikkerd? ;-)

25 mei, 2006 22:09  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Uhm, anonymous was ik dus, ben ik dus...

25 mei, 2006 22:11  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

@Meisje:

Ja zeker!
Dus goed Uw best blijven doen...
Houdt uw Blog de moeite waard...
Maar zo'n vaart zal het niet lopen hoor...;-)

26 mei, 2006 13:02  

Een reactie posten

<< Home