donderdag, mei 11, 2006

Bent U @Home??


Reeds enige maanden surft Zielknijper met @Home...
Eerst drie maanden op proef, gelijk met de digitale TV-box...
Leuk hoor, allemaal zenders extra op proef enzo...
Filmnet, elke dag dezelfde semi recente films, alleen op verschillende tijden en buitenlands voetbal niet te vergeten...
De internetsnelheid was toppie (snelste abonnement genomen, want ik houd wel van een beetje surfen, en downloaden niet te vergeten!) en toch ruim de helft goedkoper in de maand dan in het Inbeltijdperk!
Nu is de proefperiode voorbij...

U raad het al??
Ja, echt hoor...
Traaaaaaaaagggggggg.........
Soms minutenlang geen aansluiting, Time Outs , etc.
Voorlopig nog maar niet Bellen met dit Digitale Slakje...Ik Koester KPN nog een poosje...
Overdag haal ik soms de snelheid nog niet van mijn oude ISDN inbel abonnement .
Alleen des avonds en zeer vroeg in de morgen haal ik (per ongeluk?) snelheden die de 5Mb /s benaderen...
Frustratie!

@Home zegt dat het overdag meestal sneller is dan 's avonds, omdat dan iedereen zit te surfen...
Bij mij dus andersom!
Zit de buurman stiekum mee te surfen soms??
Of die van twee huizen verderop??
Of die met al die illegale Polen op zolder misschien??
Hebben ze mijn Beveiligde Netwerk gekraakt??

Gelukkig heb ik mijn oude ADLS lijn ook nog operationeel..
Op 512kB, weliswaar, maar veel betrouwbaarder én vaak nog sneller ook...

Natuurlijk woon ik in een Achtergebleven Gebied!
Eindeloze Aanvoerroutes, Kilometers lange Straten en Ellenlange Waterwegen, door Taai Oost Gronings Veengebeid...
Stückt hier soms het signaal bij deez of gene scherpe bocht in de infrastructuur?
Of worden we hier met z'n allen digitaal genaaid, om de bonus van de directeur te kunnen betalen??
Nog even en ik ga maar weer eens een mailtje posten aan Mijnheer de Servicedesk en kijken of hij wel @Home is...

3 Comments:

gilde Blogger Zielknijper hysterisch...

@Erwin:
Inderdaad..
Ook afzetters natuurlijk, maar wél kwaliteit!

11 mei, 2006 13:43  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

@Home kreeg van meneer Kassa gisteren maar liefst een 1,7 als rapportcijfer. Toen besefte ik me ineens wáárom mijn telefoonrekening van de maand van de verhuizing meer dan 80 euro bedroeg...

21 mei, 2006 09:00  
gilde Blogger Zielknijper hysterisch...

Dan aanemende dat het geen Duitse Rapporten zijn...Daar telt de e''en immers als hoogste cijfer...!
Maar Nee!
Dat kan ik me ook niet voorstellen.

21 mei, 2006 11:27  

Een reactie posten

<< Home