dinsdag, februari 28, 2006

TALPA???


4400 mensen waren spoorloos verdwenen tot een bal van licht ze terugbracht. Geen dag ouder, ontdekken ze beetje bij beetje hun uitzonderlijke gaven.
Topserie!!

Als je een beetje van Science Fiction en Mysterie houdt dan...
En dat bij Talpa!

De zender van oppervlakkige ranzigheid als het uitgemolken Big Brother Drama, de Zuigende Zeikers Barend en van Dorp en de onoverkomelijke van PlatteSexdoorspekte Lieve Lust en Gooise Vrouwen...en helaas ook het Vaderlandse Voetbal...
Weet Johnny wel dat deze serie bij zijn zendertje draait??

Ssssttt..........

4 Comments:

gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Briljante serie. Ik ben nu al verslaafd.

28 februari, 2006 22:52  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Weet je dat ik niet eens uit mijn hoofd kan vertellen achter welk nummer op mijn TV deze zender zit?

01 maart, 2006 08:42  
gilde Blogger Zielknijper hysterisch...

Ah, gezegend ben ik met deze Medestanders...
Overigens zap ik voor The 4400 net zolang tot ik die rare bolletjes boven in beeld zie...

01 maart, 2006 22:15  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Ha, hier nog een verslaafde. Hoewel ik het anavankelijk spannender vond dan nu. het wordt wat snel en chatosich. Maar ja, wil het einde weten he ...

Overigens is koppensnellers ook nog leuk, alleen jammer van de reclame ertussen.

01 april, 2006 04:38  

Een reactie posten

<< Home