dinsdag, februari 14, 2006

SchootSpeeltje...?



Een LogVriendin (Nee! zeker geen logge!) van me poneerde onlangs de gewaagde stelling dat het voor mij welhaast tijd werd voor de aanschaf van een Laptop...
Om lekker mee in de trein voor Volk en Vaderland weg te gaan zitten tikken...
Ook makkelijk voor gebruik naast de Divan...
Als verstokt Materialist, Computer- en InternetNerd en verslaafde aan Electronische Gadgets, was dit natuurlijk niet tegen dovemans oren...
DELL, daar moest ik maar eens gaan kijken...
Ik ben natuurlijk niet voor niets o.a. de Mensch die ik hierboven beschrijf en dus had ik al eerder wat rondgeGoogled op "Desktopvervangendelaptops"...
Maar bevestiging uit onverwachte hoek is altijd prettig.
Mijn Jehova/Mohammed/Krishna/Buddha en wat al niet meer aan godenzonen de ether schijnen te bewonen...!
Wat is er een MOOIS te koop!
Knetterscherpe 17 Inch Highresolution TFT-schermen, fluisterstille harde schijven van vele Gigabytes, Beresterke Intel Pentium's, Centrino's, Celerons, AMD's die mijn applicaties in nanoseconden op het netvlies kunnen toveren, Duallayer DVD branders met LightscribeTechnologie, om nog maar te zwijgen van Wireless Internetacces en WIFI, FireWire, HarmanKardon SurroundSound Speakers, geheugenkaartlezers, touchpads en ingebouwde Webcams...
En dat allemaal voor een Louzy 2à3K aan €uri's!
Te Gek!
Maar ja,...bedacht ik me toch vanmorgen ineens dat ik eigenlijk nooit met de trein ga!
En zo'n laptop toetsenbordje wel erg behelpen is, zeker zonder echte muis!
En waar mot ik 't ding in Miljaars naam mee naar toenemen dan??
Op Vakantie! Yes! Dat is een goeie!
Leuk om de foto's op te bekijken en alvast te bewerken...
Om 'm vervolgens door een ongeschoren Italiaan of Catalaan(we weten nog niet zeker waarheen deze zomer, ziet U..) te laten jatten in een onbewaakt ogenblik....
Weg Laptop èn weg Foto's!! Grrrrrmpl..!
Nèh...
Maar niet doen...

Dus ben ik vanmorgen maar eens gaan Googelen op HighEnd Gamers Home-PC configuraties..
Da's pas Leuk!

5 Comments:

gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Dus kunt u kiezen: óf voort met de trein richting het oosten, óf inderdaad de interactieve speeltjes die u hierboven beschrijft... Of een Mediacenter natuurlijk. Ook leuk. Gadgets te over!

14 februari, 2006 21:56  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Ahhhh!
Het is allemaal zo verleidelijk!

Voort richting Oosten...??
Met den Stoomtrein, of Dieselloc.
Opweg naar Polen?? Duister en corrupt Russia wellicht?? Kazachstan, of Siberia? Brrrr!
Ik had verwacht een voorzichtige lokroep richting westen te mogen vernemen...
Verbanning....
Niets erger dan Verbanning...!
Sniff...
Als U het niet erg vind nlijf ik toch nog maar even in in deze contreiën wat rondneuzen...

Een MediaCenter,...Tja, óók Leuk!!
U heeft ervaring zo te horen??
Meanwhile heb ik tot buitenproporties groeiende interesse opgevat voor de Archos AV500 100GB...
Superklein apparaatje voor in de (ruime) binnenzak, voor MP3-tjes, maar ook voor viede afspelen én opnemen vanaf TV of DVD-speler...Met 4inch fullcolour LCD scherm...etc,etc,etc...
Mmmmmm, Jammie!

16 februari, 2006 07:31  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Ik ben een laptoplover tot en met! Lekker in de woonkamer computeren, aan de eettafel, op de bank, in de tuin ( ! ), of waar dan ook. Met het gezellige tv of radiogeluid op de achtergrond. De poesjes om me heen en (meest van de tijd) in het gezelschap van mijn lief. Zoveel gezelliger dan boven in het computerkamertje!

16 februari, 2006 09:23  
gilde Blogger Zielknijper hysterisch...

Het kantoor/computer/hobby kamertje bevindt zich hier keurig op de beganegrond, met uitzicht op de keuken en doorzicht naar de woonkamer...
Iedereen binnen oog en oor-afstand zogezegd...
Maar toegegeven, computeren, gezeten op de bank of mijn FavoFauteuil, terwijl MdV naar Idols kijkt, of nog erger, Paradise Island oid...Wel zo gezellig...
Poes zal inderdaad wel de concurrentie aangaan van de Schootcomputer...;-)

16 februari, 2006 10:31  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Richting oosten, ach mijn Beste... U vatte het bericht wellicht anders op dan het bedoeld was? Een dagelijkse pendeltocht richting westen, welke u dus ook weer richting oosten zal voeren, naar uw eigen haard? En de lokroep: Uw Sirene zingt toch heel de dag, naar u vernomen hebt?

16 februari, 2006 15:14  

Een reactie posten

<< Home