zondag, januari 01, 2006

Happy, happy, happy, happy, hap, ha....

NEW YEAR!!!

........tschou!

9 Comments:

gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Gezondheid. OOk voor 2006, natuurlijk!

01 januari, 2006 13:07  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Zeven meter ver. Poehee wat een end. Ook voor jou een gelukkig nieuwjaar!

01 januari, 2006 19:34  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Te lang in de koude vuurwerk afgestoken?

02 januari, 2006 12:50  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Is trouwens ook een manier om de tig zoenen óp de eerste klokslag te kunnen overslaan. Verder blijft het hier wel akelig stil. :P Lig je nog steeds op de sofa uit te zieken?

04 januari, 2006 21:11  
gilde Blogger Zielknijper hysterisch...

Nee, ik ben niet aan het uitzieken..

Ik ben nogal driftig bezig de blog van zeker virologisch studente in een Groninger provinciehoofdstad te vullen met zieleroerselen...

Verder lijkt het hier inderdaad aardig op de hoofdstraat van Spakenburg op Zondag, zo rond de klok van tienen...

Nog tips??

04 januari, 2006 21:50  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Ontging mij toch bijna deze persoonlijke boodschap. Uw zieleroerselen houden u en mij van de straat. Twee olifanten in één klap.

Die tips lijk je inmiddels zelf gevonden te hebben in de Spakenburgse dierentuin. Het medisch beroepsgeheim zal je beletten daar enig woord over te schrijven, of zie ik dat verkeerd? Ik ben wel benieuwd naar welk soort mens daar dagelijks op de sofa vertoeft. Een essay over het welbevinden van de sofa zelf. De werkdag zit er al bijna weer op, dus tijd te over!

05 januari, 2006 15:11  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Yep, de fluit gaat zometeen weer stipt op tijd.
De prikklok lonkt.
Het medisch beroepsgeheim blijft een heilig goed, dus daar geen woord aan vuil gemaakt!

Die sofa,...ik praat zelf liever over de divan,...dat klinkt wat molliger somehow..., wat plastischer en uitnodigender ook.

U wilt iets over de bezetters van de sofa/ lees divan,.. weten?? Helaas waarde vrouwe,... mijn beroepsgeheim!

Wie er naast de divan het blocknote en de afgekloven Bick hanteerd, ja,...dat is een ingewikkeldere materie!

De divan kon mooie verhalen vertellen, kon zij communiceren in begrijpelijk bargoens...
Vooralsnog alleen aan het team van CSI voorbehouden haar hints te duiden...
En dan blijft het toch grotendeels giswerk ben ik bang.

Die Spakenburgse dierentuin is een welige poel van incestueuze chromosomenvermengningen.
Zeer intrigerend!

05 januari, 2006 16:32  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Ik denk dat ik niet kan ontkennen dat de man/vrouw náást uw geliefde divan ingewikkelder is van materie dan de divanbewoner zelf. U vernedert -welbewust?- uw eigen bezigheden door het te verlagen tot CSI-achtig giswerk. Uw woorden, niet de mijne! Ikzelf vind een sofa uitnodigender dan een divan. Maar smaken verschillen. Uw hooggeleerde collegae hebben onwaarschijnlijk een hogere pet op van een divan. Hele verenigingen zijn er naar vernoemd. Waarschijnlijk lag ik nog nooit op een divan. Om het verschil te kunnen beseffen.

Benen gekruisd, ogen op "ik luister, vertélt u eens, ik begrijp U", Bic in de aanslag, Van Liers wiebelend om de geitenwollensokken... Mateloze inspiratie!

06 januari, 2006 10:15  
gilde Blogger Zielknijper hysterisch...

Waarde Vrouwe, ik zou wel een erg hoog zelfverloochening gehalte etaleren, als ik mijn eigen professie als CSI giswwerk zou bestempelen!
Ik doelde enkel op de divan als verschijningsvorm, als attribuut, onderdeel van mijn professionele inventaris. Haar verhalen, op haar zachte velours verkondigd, te duiden, lijkt mij werk voor de Spurensicherung!

Van Liers??
Nee, helaas!
Na de knellende van Bommels draag ik de laatste zestien jaren enkel Birkenstocks...en Lamawollen enkelsokjes!

06 januari, 2006 11:47  

Een reactie posten

<< Home