dinsdag, maart 29, 2005

Geboeide arrestant ontsnapt uit politieauto.

ENSCHEDE - Een geboeide arrestant is dinsdagmiddag in Enschede ontsnapt uit een rijdende politieauto. De wagen reed 30 kilometer per uur toen de 23-jarige man wist te ontsnappen. Een agent probeerde de man nog aan zijn trui vast te houden, maar die begaf het, waardoor de arrestant kon wegrennen. Hij nam tijdens zijn ontsnapping ook nog een handtas van een van de agenten mee met daarin een verrekijker en een portemonnee, zo liet de politie dinsdag weten.
De politie heeft de buurt meteen uitgekamd, maar de geboeide man bleef spoorloos. Hij was afgelopen zaterdag aangehouden in een winkel in Enschede toen hij het personeel besmeurde met vla en enkele bedreigingen uitte. Dinsdag was hij in de politieauto onderweg naar de rechtbank in Almelo.


Ja, sorry,wat kon ik anders?
Had nog zesentachtig bolletjes coke in m'n endeldarm zitten. Allemaal dringen voor een plekje op de eerste rang zogezegd.
Dan moet je inventief zijn niet??
Die agente had best een aardig smoeltje.
Lekker blond koppie, volle lippen en goed voorzien van.. zal ik maar zeggen.

Another time, another place... who knows..
Maar goed, ze had me nu eenmaal niet in m'n ballen moeten knijpen toen ik bij het vlawerpen werd ingerekend. Verzet bij aanhouding noemden ze dat.
Gecontrolleerd geweld is geoorloofd, zeiden ze. Ja,ja! Nou die korte wapenstok in m'n Plexus Solaris was toch echt niet nodig geweest.

Die andere diender neem ik dat zeer kwalijk, niet dat blondje die was tenminste subtiel..
Man! Die bolletjes knalden zowat dwars door m'n kringspier! En weet je wel wat er gebeurt als zo'n ding in je sjoelbak knapt??? Hè?? Nou??
Ballen, zwaailichten, gevulde koeken, stromende bergbeken en floep! Uit gaat het licht! Definitivo!
Nee, mij nie gezien!
Moest snel wegwezen...
Die dertig kilometerzone was m'n redding. Die drempel/verkeersremmer m'n kans...
Heb alleen maar haar tasje meegepikt om haar pasfoto boven m'n bed te kunnen plakken.
Die vlabom op het bureau?? Okee, die dikke diender met z'n wapenstok vroeg er toch om??
Heb toevallig zijn GSM ook meegejat.
Ga ik zometeen lekker driehonderd pizza's mee bestellen en dan een poosje 06'sen!