zondag, maart 27, 2005

Dode door ergernis over rijgedrag.



27 maart 2005 19:57

HONSELERSDIJK - Een 20-jarige vrouw is zondag overreden door een automobilist in Honselersdijk nadat zij en haar vriend de chauffeur wilden aanspreken op diens rijgedrag. De vrouw is enige tijd later overleden. De politie heeft dit zondag bekendgemaakt.

JA, ja,.. ik leef al jaren in onmin met m'n achterbuurvrouw. Geschil over de erfafscheiding...
We gooien onze ochtendurine naar elkaar over de gewraakte schutting en bezigen over en weer schuttingtaal....
Gisteren zat ze achter me op de Middenbroekseweg in die rode bolide van haar. Samen met de Sjon van een vriendje van haar...
Ik denk, die zal ik es effe lekker zieken.
Dus twintig rijden , plots op de rem stappen en dan weer optrekken. Spelen met de mistlamp enzovoorts . U kent dat wel.
Maar wat denk je? Rijdt die sjap me oneens van de weg en bekrast die ranzige doos m'n portier met haar bodeelhakjes...En schelden!! Daar lusten de honden geen brood van.. Bah zeg!

Ik ga natuurlijk geheel over de tief!

Denk, geef gas en stuur een beetje bij naar links, om die pooierbak heen en de pleiterik make...
Gaat die stoephoer ineens voor m'n auto liggen. Ja, dat is de kat op het spek binden natuurlijk hè..?!
Jaren van nachtelijke overlast eisen nu eenmaal hun tol..
Ik heb de ruitenwissers op twee gezet en heb m'n gasvoet neer gestampt.
De extase om, na een schier eindeloos moment van impasse, als de slippende banden eindelijk vat krijgen op het asfalt, haar verachtelijke bekkenkam te voelen bezwijken onder het gewicht van de mij voort propellende paardekrachten, was te veel voor mijn prostaat.
De sappen vloeiden rijkelijk en zowel het orgaan, als de zwellichamen verkeren noch immer in een gelukzalig spasme....

Ahhhhh,....