woensdag, oktober 11, 2006

Wat een Waardeloze Vakantie!


Ik had een Klotenuitzicht!

14 Comments:

gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

gadverdamme nogantoe,
Tante G.

11 oktober, 2006 21:31  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Wel een gladde Scheerjob geweest..toch??

12 oktober, 2006 12:45  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

oooowh eeewl he, ik weet het niet hoor, is dit geschoren? ben jij dit? haha dat meen je toch niet??

Tante G (-schema)

12 oktober, 2006 13:20  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

zo die komt redelijk binnen om mijn 27"scherm (TV) wel humor trouwens

12 oktober, 2006 21:52  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

@ Tante G:
Het kostte wat oefening ,stretchen en hyperflexen, maar de kleine Coolpics 32oo deed het toch perfect vind je niet...
Dat lukt niet met zo'n DSLR!;-)

12 oktober, 2006 22:26  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

@Beeobee:
27 inch flatscreen...Philips???
Wow!
Hoe ziet dat eruit met Ambi-light??

12 oktober, 2006 22:28  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Met het risico dat iedereen denkt dat ik helemaal geschufeld ben, wow, de foto is zo geweldig dat ik het bijna tegen mijn neus aan voel ketsen hahahahaha

ga me nou niet vertellen dat het ook nog jouw eigen zak is?

13 oktober, 2006 02:42  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

@Cinner:
Nee joh,..
die van mij is een stuk Strakker!

14 oktober, 2006 09:37  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Hmm,
klotenuitzicht met recht.
Je moet toch ergens ook wel een beetje ingesneeuwd zijn om zo'n foto te maken. Hetzij via photoshop hetzij echt. Alhoewel ik meer in zou zijn voor het laatste. Flink wat booz, een camera en een 'night on the beach' in het vooruitzicht. Ja, ik begin de psychologie achter de foto te snappen.
Of is dat ook wishfull thinking mijn lief?

18 oktober, 2006 09:53  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Stiekem hoop ik nu op een lullig uitzicht.

Tja, wat zal ik zeggen: ik ben een slaaf van mijn filthy mind..

18 oktober, 2006 09:54  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

@Megan:
Ah Sprankelende!
Ik verwelkom U alhier!
Tja het Lullig Uitzicht zal nog even moeten wachten...
Tenzij ik de Camera per ongeluk laat vallen in de Douchebak en zij met een felle Flits mijn Scheefstaand Zelfvertrouwen wenst te vereeuwigen...
Die Camera is niet Waterdicht en geeft ook geen Schuim, is dus in de badkamer van weinig Nut.
Hoewel...Kinky Kiekjes in die Badewanne...?
U gaat wel eens gestrekt in het Ligbad??

18 oktober, 2006 16:44  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

doorlopend wijze, doorlopend!

Ik heb een riant ligbd laten aanmeten in mijn stulp alhier. In mijn stulp aldaar waar ik zal intrekken zal een antiek exemplaar worden geplaatst. Mijn zelfgeplukte kruiden zullen mij verwelkomen.
mijn bad is mijn alles...

25 oktober, 2006 08:30  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Een Ware Kruydentuyn!
Het Kruydenvrouwtje van Almere...?
U heeft toch hopelijk geen Kattentick??

25 oktober, 2006 09:00  
gilde Anonymous Anoniem hysterisch...

Mijn hemel ja! Twee sierlijke (niet te verwarren met sier lijken)exemplaren dwalen rond mijn stulp.
Nu ja, Almere is een stad waar ik gelukkig niet woon en nooit zal wonen ook, dus geen man overboord!

T zijn wel rassskatten ja! (zei kruydenvrouwtje met vertrokken smoelwerkje)

01 november, 2006 09:57  

Een reactie posten

<< Home